Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Σάντσες: «Έρχομαι πολύ ευχαρίστως»

Ο Κάρλος Σάντσες δήλωσε ότι γνωρίζει για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού και θέλει να έρθει. Ωστόσο περιμένει να τα βρουν οι δυο ομάδες και τότε μόνο θα μπορέσει να έρθει στην Ελλάδα.

Ο Κάρλος Σάντσες, που είναι από τους παίκτες που απασχολούν έντονα τον Ολυμπιακό μίλησε στον «Πρωταθλητή» για την θετική του διάθεση απέναντι σε μια μετακίνηση στον Ολυμπιακό, εάν οι δυο ομάδες συμφωνήσουν.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Έχω ενημερωθεί ότι με θέλει ο Ολυμπιακός. Όπως σας είπα και πριν είμαι σε διακοπές και δεν έχω μάθει λεπτομέρειες για το που βρίσκεται το θέμα. Τα έχω αφήσει όλα στα χέρια των εκπροσώπων μου. Προσωπικά θεωρώ κάτι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ένα κλαμπ του επιπέδου του Ολυμπιακού δείχνει ενδιαφέρον για μένα. Θα είναι τιμή μου να παίξω σε αυτή την ομάδα. Ξέρω ότι είναι ένα μεγάλο ευρωπαϊκό κλαμπ, με τεράστια ιστορία πίσω του. Ένας σύλλογος που κάθε χρόνο κατακτά τίτλους και παίζει συνεχώς στο Τσάμπιονς Λιγκ. Τα κίνητρα που δίνει σε έναν ποδοσφαιριστή είναι τεράστια. Γιατί, λοιπόν, να μη θέλω να παίξω σε μια ομάδα σαν και αυτή;

Ο ατζέντης μου με έχει ενημερώσει ότι ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται έντονα για εμένα και πως του έχει μεταφέρει πρόταση, αλλά πραγματικά δεν γνωρίζω αν υπάρχουν επαφές μεταξύ των δυο ομάδων και σε τι στάδιο βρίσκονται. Εγώ μέχρι να ενημερωθώ ότι υπάρχει συμφωνία ανάμεσα σε Βαλενσιέν και Ολυμπιακό είμαι υποχρεωμένος να συνεχίζω κανονικά τη ζωή μου σκεπτόμενος μόνο τις υποχρεώσεις που έχω στη Γαλλία με την ομάδα μου. Είμαι χαρούμενος που παίζω εκεί, όλοι με αγαπάνε και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Ας τα βρουν οι δυο ομάδες και εγώ έρχομαι στην Ελλάδα πολύ ευχαρίστως. Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα στην οποία έχουν αγωνιστεί πολλοί μεγάλοι ποδοσφαιριστές παγκοσμίου επιπέδου, όπως ο Ριβάλντο, ο Καρεμπέ και άλλοι. Γνωρίζω ότι έχει φορέσει τη φανέλα της ελληνικής ομάδας και ο Χόρχε Μπερμούδες. Έχω μάθει ότι και φέτος έχει εξαιρετικό ρόστερ και πως είναι πρώτος στη βαθμολογία του ελληνικού πρωταθλήματος, το οποίο έχει μεγάλες πιθανότητες να κατακτήσει για μια ακόμη φορά. Για το ελληνικό πρωτάθλημα δεν ξέρω πολλά πράγματα, όμως θα μάθω όταν επιστρέψω από τις διακοπές μου».

Για την προσαρμογή του στην Ελλάδα:

«Δεν νομίζω να αντιμετωπίσω πρόβλημα. Η Ελλάδα είναι πανέμορφη χώρα και δεν είναι ιδιαίτερα μακριά από την Γαλλία. Ο εγκλιματισμός μου νομίζω θα είναι άμεσος και σε αυτό ποντάρω πολλά και στην σύζυγο μου. Παντρεύτηκα στις 22 του περασμένου Μάιου και είμαι πολύ ευτυχισμένος με τη σύντροφο μου που στηρίζει κάθε μου απόφαση. Δεν έχουμε ακόμα παιδιά, οπότε δεν θα αντιμετωπίσουμε και ιδιαίτερα προβλήματα μετακομίζοντας σε μια άλλη χώρα. Ξέρω ότι στην Ολυμπιακό μιλάνε πολύ τα ισπανικά και αυτό θα είναι μεγάλη βοήθεια για εμένα».

Το μήνυμα του για τον κόσμο του Ολυμπιακού:

«Το μήνυμα μου στον κόσμο του Ολυμπιακού είναι ότι υποστηρίζουν ένα πολύ μεγάλο κλαμπ, στο οποίο θέλω να παίξω. Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να έρθω εκεί για να αγωνιστώ μπροστά σε αυτό το φανατικό κοινό. Τους στέλνω την αγάπη μου και να ξέρουν ότι αν γίνει η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό θα προσπαθώ σε κάθε παιχνίδι να τους κάνω ευτυχισμένος. Δεν έχω καμιά αμφιβολία για το αν θα τα καταφέρω».



Πηγή : Gazzetta.gr