Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Έρικ Γέντρισεκ : «Ομάδα επιπέδου ο Παναθηναϊκός»

Ο Έρικ Γέντρισεκ μίλησε για την προοπτική του να αγωνιστεί με τον Παναθηναϊκό, ενώ αποκάλυψε ότι οι δυο ομάδες τα έχουν βρει και απομένει μόνο η δική του συγκατάθεση για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή.

Ο Έρικ Γέντρισεκ αποκάλυψε ότι οι δυο ομάδες έχουν έρθει σε συμφωνία, ενώ τόνισε ότι η προοπτική του Παναθηναϊκού είναι η καλύτερη για την καριέρα του. Σε δηλώσεις που έκανε στην «Sportday», μίλησε σαν να είναι ήδη παίκτης του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

«Γνωρίζω για το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού. Δεν είναι κάτι καινούριο. Η πρώτη προσέγγιση είχε γίνει πριν από ένα μήνα. Αυτό που μου έχει διαμηνύσει η Σάλκε είναι ότι με τον Παναθηναϊκό όλα έχουν συμφωνηθεί και ότι εξαρτάται από τι θα αποφασίσω εγώ. Το ζητούμενο για μένα είναι να παίζω. Αυτό που είχα ζητήσει από την ομάδα μου, που πιστεύει ότι θα ήταν καλύτερο να μην είμαι ανενεργός μέχρι το τέλος της σεζόν πρέπει να πάρω ευκαιρίες και αυτό είναι που επιθυμώ και εγώ».

Για την προοπτική του Παναθηναϊκού:

«Μιλάμε για ομάδα τοπ επιπέδου. Χωρίς δεύτερη κουβέντα. Σε τέτοιους συλλόγους θέλω να αγωνίζομαι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να έρθω στην Ελλάδα για να παίξω ποδόσφαιρο».

Για το εάν έχει άλλες προτάσεις:

«Ναι. Οι περισσότερες από αυτές εξετάζονται από τον μάνατζερ μου. Όπως είπα και πριν, όμως, ο Παναθηναϊκός είναι ίσως η καλύτερη προοπτική για την καριέρα μου. Δεν υπογράψει το παραμικρό μέχρι τώρα και τη Δεύτερα αν δεν υπάρξει κάποια εξέλιξη τις επόμενες ημέρες, πρέπει να είμαι με τη Σάλκε. Πιστεύω ότι μέχρι τότε, όμως, όλα θα έχουν ξεκαθαρίσει».

Όσον αφορά την συμφωνία μεταξύ Σάλκε και Παναθηναϊκού, αυτή ανέρχεται στα 200.000 που θα πληρώσει ο Παναθηναϊκός στους Γερμανούς καθώς ακόμη 350.000 ευρώ για το συμβόλαιο του παίκτη.

Η οψιόν αγοράς του το καλοκαίρι, σε περίπτωση που ο Παναθηναϊκός θα θέλει να τον κρατήσει ανέρχεται στο ένα εκατομμύριο ευρώ, ενώ το συμβόλαιο του θα έχει ετήσιες απολαβές στις 750.000.


Πηγή : Gazzetta.gr