Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

«Εγώ προδότης; ΠΟΤΕ!»

Ο Νάτσο Σκόκο ξεκαθαρίζει στον κόσμο της ΑΕΚ ότι δεν θα φερόταν ποτέ όπως ο Τζιμπούρ, εύχεται να έρθει ο Ιγκλέσιας, ενώ τονίζει την πίστη του στις δυνατότητες της ομάδας παρά τη «τεσσάρα» από τον Ολυμπιακό Βόλου.

Ο Αργεντινός σταρ έδωσε συνέντευξη στη αίθουσα με τις κούπες της ΑΕΚ, για λογαριασμό της «Sportday», όμως δεν θέλησε να φωτογραφηθεί με το κύπελλο του 2002 (το τελευταίο τρόπαιο της ΑΕΚ), γιατί το θεωρεί… γρουσουζιά.

Ο Σκόκο, μεταξύ άλλων, δήλωσε:

Για την ιστορική συντριβή από τον Ολυμπιακό Βόλου: «Οι φίλαθλοι είναι πικραμένοι όπως κι εμείς. Ήταν ένα πολύ ισχυρό χαστούκι και πολύ βαρύ σκορ. Το Σάββατο δεν μας έβγαινε τίποτα, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά και αυτό έβγαινε στα τελευταία παιχνίδια».

Για την νίκη επί του Παναθηναϊκού και το κύπελλο: «Πήραμε αυτό που θέλαμε, αλλά μας μένουν άλλα 90 λεπτά. Τώρα έχουμε ένα μικρό προβάδισμα. Δεν πρέπει να επαναπαυτούμε, θα παλέψουμε στη ρεβάνς».

Για το ότι η ΑΕΚ είναι εννέα χρόνια χωρίς τίτλο και αν μπορεί να υποσχεθεί το φετινό κύπελλο στον κόσμο: «Πρέπει να πάμε βήμα-βήμα. Το ξέρω ότι θα δώσουμε μεγάλη χαρά στον κόσμο, αλλά και σε εμάς. Θα ματώσουμε τη φανέλα και θα καταθέσουμε την ψυχή μας για να τα καταφέρουμε».

Για Χιμένεθ: «Έχει αλλάξει η νοοτροπία της ομάδας. Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα, η ΑΕΚ παίζει σε όλα τα παιχνίδια για τη νίκη, μας εμπιστεύεται και μας βοηθάει να αποδίδουμε καλύτερα. Αυτό φαίνεται και στον αγωνιστικό χώρο».

Για τον Ιγκλέσιας: «Όλοι τον γνωρίζουμε. Είναι μεγάλος παίκτης. Θα ήταν πολύ καλή προσθήκη για την ομάδα. Τον ξέρω 15 χρόνια, ζούσαμε στην ίδια περιοχή και έχουμε τον ίδιο μάνατζερ. Από όσα μου λέει δεν αισθάνεται καλά στη Λάρισα και στην κατάσταση που βρίσκεται η ομάδα.»

Για τον Μπλάνκο: «Δεν μιλάει πολύ, και δεν ξέρω αν θα μείνει. Από την πλευρά του δείχνει ότι θέλει να μείνει και έχει διάθεση να ανανεώσει. Είναι πολύ σημαντικός παίκτης για μας. Το έχει δείξει άλλωστε με τα πολλά γκολ που έχει βάλει αυτά τα χρόνια που είναι στην ΑΕΚ. Είναι παίκτης μεγάλης κλάσης».

Για τον Μπάγιεβιτς: «Σέβομαι τον πρώην προπονητή μου, αλλά είχαμε αρκετές διαφωνίες και δεν αισθανόμουν καλά. Δεν ξέρω αν θα ανανέωνα αν έμενε ο Μπάγιεβιτς».

Για το γιο που περιμένει: «Μέσα στη βδομάδα θα γεννηθεί ο Λαουτάρο. Η πρώτη φωτογραφία που θα τον βγάλω θα είναι στο γήπεδο με τη φανέλα της ΑΕΚ. Αν θέλει να γίνει ποδοσφαιριστής δεν θα τον πιέσω, αλλά όλοι στην οικογένειά μου και της γυναίκας μου αγαπάμε το ποδόσφαιρο».

Για τον Τζιμπούρ: Δεν θα έκανα ότι ο Τζιμπούρ. Είναι μεγάλος παίκτης και το έχει δείξει. Τα αποδυτήρια χωρίς αυτόν είναι το ίδιο με πριν. Ήταν σημαντικός παίκτης για μας και μέσα στον αγωνιστικό χώρο συνεργαζόμασταν με τον καλύτερο τρόπο. Το μεταξύ μας επεισόδιο το έχω ξεχάσει».

Όσο για το αν θα πήγαινε στον Ολυμπιακό: «Δεν θέλω να το σχολιάσω. Αυτά είναι εξωαγωνιστικές αποφάσεις. Τώρα δεν είναι συμπαίκτης μου, είναι αντίπαλος. Δεν θα είναι μάχη Σκόκο – Τζιμπούρ. Εμένα με νοιάζει η ομάδα μου και θα μπω στο γήπεδο να κερδίσουμε ξανά τον Ολυμπιακό. Το έχω ξαναπεί ότι αν έφευγα ποτέ από την ΑΕΚ θα ήταν μόνο για να εκπληρώσω το όνειρό μου. Να παίξω στην Ισπανία».


Πηγή : Gazzetta.gr