Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

"Τίτλο αν ακούμε τον Χιμένεθ"

Ο Ρότζερ Γκερέιρο επέστρεψε στην αγωνιστική δράση και βγάζει το καπέλο στο νέο του προπονητή τονίζοντας πως αν οι παίκτες συνεχίζουν να τον ακούνε, τότε θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα.

Ο Βραζιλιάνος μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι της Nova για την αγωνιστική του απραξία, "τους 10 χειρότερους μήνες που έχει ζήσει" όπως την χαρακτήρισε, τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό αλλά και το μέλλον της ΑΕΚ σε πρωτάθλημα και Europa League.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Ρότζερ Γκερέιρο...

Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό: «Για μένα ήταν πολύ σημαντική αυτή η νίκη αλλά είναι ακόμη πιο σημαντικό να έχουμε συνέχεια. Να μη μείνουμε σε αυτό αλλά να έχουμε καλύτερη συνέχεια. Πάντα υπάρχουν κίνητρα για όλα τα παιχνίδια αλλά σε ένα ντέρμπι το κίνητρο είναι μεγαλύτερο. Όλοι μπήκαμε στο γήπεδο για να αποδείξουμε ότι μπορούμε με τις ίσες πιθανότητες με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα. Έλεγαν ότι θα ήταν μια εύκολη νίκη για τον Παναθηναϊκό, αλλά εμείς αποδείξαμε την αξία μας».


Για την επιστροφή του στη δράση: «Ο προηγούμενος προπονητής δεν με χρησιμοποίησε αλλά εγώ συνέχισα να δουλεύω γιατί είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Όταν μου είπε ο προπονητής πριν λίγες μέρες ότι θα παίξω βασικός, ήθελα να δείξω σε όλους τις δυνατότητες μου. Είμαι χαρούμενος που κατάφερα να δείξω κάποια πράγματα».

Για το διάστημα της απραξίας του: «Αυτοί οι 10 μήνες ήταν οι χειρότεροι που έχω ζήσει. Στην αρχή της καριέρας μου, στην Κορίνθιανς, υπήρχε κάτι παρόμοιο αλλά και μια μεγάλη διαφορά. Εκεί ήξερα τον λόγο. Τώρα, με τον προηγούμενο προπονητή της ΑΕΚ, δεν ήξερα για ποιο λόγο δεν έπαιζα. Ελπίζω να πάνε όλα καλά πλέον, να αγωνίζομαι συνεχώς και να κερδίσω ξανά τη θέση μου στην εθνική Πολωνίας».

Για τον Μανόλο Χιμένεθ: «Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι έχουν αλλάξει πού τα πράγματα στις προπονήσεις και τα αποδυτήρια. Είμαστε πιο χαρούμενοι, προσπαθούμε περισσότερο. Η αλλαγή του προπονητή έφερε μεγάλη αλλαγή προς το καλύτερο»

Για την πορεία της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα: «Είμαι πεπεισμένος ότι μπορούμε φέτος να διεκδικήσουμε το πρωτάθλημα, αρκεί να συνεχίσουμε να ακούμε τον προπονητή. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στους οπαδούς μας, που περιμένουν τόσα χρόνια. Να είστε βέβαιοι ότι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

Για το Europa League: «Θέλω να συμμετάσχω και πάλι σε μια ευρωπαϊκή διοργάνωση. Οταν έφυγε ο προηγούμενος προπονητής ρώτησα τους ανθρώπους της ομάδας αν μπορούσε να γίνει κάποια αλλαγή στη λίστα. Πιστεύω ότι θα προκριθούμε στον επόμενο γύρο και ελπίζω ότι θα συμπεριληφθώ μετά στη λίστα με τους παίκτες που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής».


Πηγή : Sport24.gr