Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Μιραλάς: "Σύντομα υπογράφω"


Αισιόδοξος, ότι μέχρι τις αρχές Απριλίου, θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα του νέου του συμβολαίου με τον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Κέβιν Μιραλάς, με δηλώσεις του στον βελγικό Τύπο.
Μέχρι την πρώτη Απριλίου θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα”, δήλωσε ο Μιραλάς, που αναφέρθηκε στη συνέχεια στην παρουσία του στον Ολυμπιακό, λέγοντας:

«Στην Ελλάδα βρήκα ξανά την αυτοπεποίθησή μου. Ομολογώ πως την είχα χάσει σε κάποιο βαθμό μετά από δύο δύσκολα χρόνια στη Σεντ Ετιέν. Παράλληλα ωρίμασα σαν ποδοσφαιριστής. Το κεφάλι μου είναι ήσυχο και παίζω ελεύθερα. Έχω ελευθερία κινήσεων από τον προπονητή μου και σπουδαίους συμπαίκτες στο πλευρό μου».

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ο Μιραλάς, είπε: «Ουσιαστικά δεν έχω κοιμηθεί. Γύρισα σπίτι στις 4:00 και έπρεπε στις 5:00 να ξυπνήσω για να προλάβω την πτήση μου. Γιορτάσαμε την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά απομένουν άλλες τρεις αγωνιστικές και τότε θα το γιορτάσουμε ακόμη περισσότερο».

Τέλος, για την επιστροφή του στην εθνική Βελγίου για πρώτη φορά μετά το Σεπτέμβριο, ο Μιραλάς επεσήμανε: «Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Χαίρομαι που επέστρεψα. Είμαι ένας καινούριος Μιραλάς. Ζω ένα όνειρο και θα ήθελα να συνεχίσω σε αυτό το ρυθμό και με την εθνική ομάδα. Προφανώς προτιμώ να αγωνίζομαι ως επιθετικός, αλλά μπορώ να παίξω και στα άκρα. Το απέδειξα κάποιες φορές με τον Ολυμπιακό τη φετινή περίοδο».

Πηγή:balleto.gr
Γιώργος Βαρβιτσιώτης