Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Φουλάρει για Αρέβαλο!

Έτοιμοι να καταθέσουν πρόταση στην Πενιαρόλ για την απόκτηση του Εχίδιο Αρέβαλο Ρίος εμφανίζονται στον Ολυμπιακό. Οι «ερυθρόλευκοι» παρουσιάζονται αποφασισμένοι να κυνηγήσουν την περίπτωση του 28χρονου μέσου, ο οποίος εμφανίστηκε θετικός - με δηλώσεις του στη «SportDay» - στο ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα. «Δεν ξέρω τίποτε απολύτως για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού. Ο ατζέντης μου κάνει όλες τις διαπραγματεύσεις. Μέχρι στιγμής δεν με έχει ενημερώσει για την πιθανότητα να έρθω στην Ελλάδα», ανέφερε αρχικά ο Ουρουγουανός.

Το όνομα του Αρέβαλο φαίνεται πως απασχολεί αρκετές ομάδες, αφού στην Ιταλία ακούγεται ότι η Κάλιαρι έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και υπάρχουν «κρούσεις» από ισπανικές και τούρκικες ομάδες. Από την πλευρά του, ο διεθνής άσος ξεκαθάρισε: «Εγώ είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα να έρθω και να παίξω στο ελληνικό πρωτάθλημα και τον Ολυμπιακό. Αν μου καταθέσει μια πρόταση που θα καλύπτει τόσο μένα όσο και την Πενιαρόλ, τότε, πιστέψτε με, δεν θα το σκεφτώ και πολύ για να την αποδεχτώ».

Ερωτηθείς τι γνωρίζει για το ελληνικό πρωτάθλημα, απάντησε πως «δεν θέλω να σας πω ψέματα, αλλά οι γνώσεις μου είναι πολύ φτωχές. Ξέρω μόνο ότι έχουν περάσει από εκεί ο Ρεκόμπα και ο Εστογιανόφ και κάποιοι άλλοι Ουρουγουανοί παίκτες. Δεν το παρακολουθώ καθόλου. Εφόσον δεχτώ κάποια επίσημη πρόταση, τότε θα φροντίσω να μάθω περισσότερα».


Πηγή : sport-fm.gr