Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Οι πρώτες δηλώσεις του Papa Bouba Diop

Τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, έκανε ο Papa Bouba Diop στο aekfc.gr, αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του.
Ο Σενεγαλέζος ποδοσφαιριστής, αναφερόμενος στη νέα σελίδα της καριέρας του, δήλωσε τα εξής:

Πως αισθάνθηκες χθες με την υποδοχή του κόσμου στο αεροδρόμιο;

Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα. Δεν το περίμενα. Έχω αγωνιστεί και σε άλλες χώρες, στην Αγγλία, τη Γαλλία, την Ελβετία και δεν έχω συναντήσει τόσο ζεστή συμπεριφορά από τον κόσμο. Αυτή η υποδοχή μου έδωσε μεγαλύτερο κίνητρο να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για αυτή την ομάδα.

Τι γνωρίζεις για την ΑΕΚ και το ελληνικό ποδόσφαιρο;

Έχω παρακολουθήσει αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος, αλλά και αγώνες των ελληνικών ομάδων στην Ευρώπη. Τόσο της ΑΕΚ, όσο και άλλων ομάδων. Γνωρίζω ότι η ΑΕΚ είναι μια από τις μεγαλύτερες ομάδες στην Ελλάδα, που αγωνίζεται κάθε χρόνο στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Και όταν με πλησίασαν οι άνθρωποι του συλλόγου, αμέσως σκέφτηκα ότι πρόκειται για μια πολύ καλή προοπτική. Πήρα διάφορες πληροφορίες από Έλληνες ποδοσφαιριστές που έχουν παίξει στην Αγγλία, όπως ο Μπασινάς και μου άρεσε σαν προοπτική.

Είναι αλήθεια ότι προσπάθησες κι εσύ για να ολοκληρωθεί αυτή η μεταγραφή; Ότι πίεσες από την πλευρά σου την Πόρτσμουθ για να συναινέσει;

Ναι είναι αλήθεια. Ήθελα να φύγω από την Πόρτσμουθ. Ήμουν ήδη 6 χρόνια στην Αγγλία και ήθελα να δοκιμάσω μια νέα προοπτική. Μίλησα με τον πρόεδρο τον κ.Αδαμίδη, ο οποίος μου τηλεφώνησε και μου είπε πόσο πολύ με ήθελε στην ΑΕΚ. Ήταν η εποχή που είχα φύγει για διακοπές. Όταν γύρισα στην Αγγλία, πίεσα κι εγώ από την πλευρά μου όσο μπορούσα την Πόρτσμουθ για να έρθω.

Ποιές είναι οι πρώτες εντυπώσεις που έχεις από τη χώρα;

Πολύ καλές. Το κλίμα είναι διαφορετικό από την Αγγλία, υπάρχουν ωραίοι άνθρωποι που αγαπούν το ποδόσφαιρο, το οποίο είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Και επίσης πρόκειται για μια όμορφη χώρα. Ήρθα από τη Σενεγάλη στην Ευρώπη όταν ήμουν 21 ετών, αγωνίστηκα στην Ελβετία, μετά στη Γαλλία και ύστερα στην Αγγλία και τώρα η ζωή μου είναι στην Ελλάδα.


Πηγή : aekfc.gr