Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Έφυγε μέχρι... να επιστρέψει!

Με στόχο να... αποφορτιστεί το τεταμένο κλίμα που δημιουργήθηκε από το ματς του Σαββάτου στο «Κλ. Βικελίδης» ο Γιώργος Δαλούκας με σημερινή του επιστολή ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους αγώνες της Σούπερ Λίγκας, κάνοντας λόγο για πόλεμο λάσπης! Κλεδί για την επιστροφή η φράση «παρούσα φάση».

Ο διεθνής διαιτητής, που είναι το πρόσωπο των ημερών λόγω της διαιτησίας του στο σαββατιάτικο παιχνίδι του «Κλ. Βικελίδης» ανάμεσα στον Άρη και τον Παναθηναϊκό (κυρίως λόγω του πέναλτι που έδωσε στους «πράσινους»), ανακοίνωσε σήμερα την αποχώρησή του από τους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας, με την εξής ανακοίνωση:

«Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Superleague μετά την λάσπη που δέχτηκα, για μία απόφασή μου στον αγώνα Άρη-Παναθηναϊκού. Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ, δηλώνω σήμερα την απόφασή μου να μην μετέχω σε αγώνες της Superleague. Εύχομαι η απόφασή μου αυτή να αποφορτίσει το κλίμα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά».

Ορθάνοιχτο το... παράθυρο επιστροφής!

Ο Γιώργος Δαλούκας με τη σημερινή επιστολή του άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει. Η φράση του «η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν στην παρούσα φάση» δείχνει πως ο ίδιος δεν προβαίνει σε οριστική αποχώρησή του από τα διαιτητικά δρώμενα της Σούπερ Λίγκας.

Η συνάντηση με Πιλάβιο

Η συνάντηση που είχε σήμερα ο Γιώργος Δαλούκας με τον πρόεδρο της ΕΠΟ διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο στην λήψη της απόφασής του. Ο ισχυρός άνδρας της Ομοσπονδίας του ανέφερε πως ο Ολυμπιακός πιέζει πολύ για την αποπομπή του. Παράλληλα του έκανε γνωστό πως ο ίδιος αναζητά μία λύση για να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Ο Δαλούκας από μέρους του, ανέφερε προς τον Πιλάβιο ότι δεν αντιλαμβάνεται για ποιόν λόγο γίνεται τόσο μεγάλη φασαρία για μία τέτοια φάση και πως αυτές οι φάσεις είναι μες στο παιχνίδι. Παρόλα αυτά στην εξέλιξη της κουβέντας αντιλήφθηκε το πόσο πολύ είχε βαρύνει το κλίμα για τον ίδιο...

Δεν αναμένεται αντίδραση της ΕΠΟ

Μετά την δημοσιοποίηση της αποχώρησης του Δαλούκα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΕΠΟ δεν προτίθεται ν' αντιδράσει επισήμως για το θέμα αυτό. Άλλωστε την ελληνική Ομοσπονδία την εξυπηρετεί αυτή η απόφαση. Με άλλα λόγια την βοήθησε ότι ο Δαλούκας το... πήρε πάνω του και είπε το... προσωρινό αντίο...


Πηγή : Gazzetta.gr