Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

«Μαλακίες! Ποια ντροπή;»

Ο Γιόνας Καζλάουσκας συμβούλεψε άπαντες να σταματήσουν να ψάχνουν κάτι που δεν υπάρχει, ενώ τόνισε πως όποιος λέει πως η Εθνική Ομάδα ντρόπιασε το Mundobasket, λέει... μαλακίες!

«Κάναμε ένα κακό παιχνίδι. Είχαμε αστοχία στα τρίποντα και συναντήσαμε πολλά προβλήματα στην αντιμετώπιση του pick n' roll. Τι πάει να πει ότι δεν σεβόμαστε τον κόσμο; Είμαι απογοητευμένος με τον τρόπο που έπαιξε η ομάδα μου. Ψάχνετε να βρείτε κάτι που δεν υπάρχει. Όλα τα άλλα είναι αηδίες», είπε αρχικά ο Λιθουανός προπονητής πριν ζητήσει να μιλήσει με τους έλληνες δημοσιογράφους, όπου υπερασπίστηκε την ομάδα του και καυτηρίασε τις δηλώσεις του Ντέιβιντ Μπλατ.

«Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ήθελε να πει ο κ. Μπλατ. ΟΚ, δεν παίξαμε καλά και δεν είμαι ικανοποιημένος με τον τρόπο που αγωνιστήκαμε, αλλά είναι μαλακίες να λέει κάποιος ότι ντροπιάσαμε το θεσμό. Οι παίκτες μου μπορεί να μην θέλουν να παίξουν με κάποιον αντίπαλο, αλλά ξεχνάτε ότι δεν επιλέξαμε αντίπαλο. Δεν μπορούσαμε να επιλέξουμε αντίπαλο. Αν η Γαλλία χάσει από τη Νέα Ζηλανδία, θα αντιμετωπίσουμε την Ισπανία στους "16". Δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί μίλησε έτσι ο προπονητής της Ρωσίας. Μήπως ήθελε να χάσει και δεν τα κατάφερε;;; Αν ήταν έτσι, ας ερχόταν πριν από τον αγώνα, να μας πει ότι θέλει να τον χάσει. Ο στόχος μας είναι να μπούμε στην τετράδα και ξέρω ότι τόσο εγώ όσο και οι παίκτες μου θα αντιμετωπίσουμε τεράστια πίεση από εδώ και πέρα. Είμαστε έτοιμοι να τη δεχτούμε και να προχωρήσουμε στη διοργάνωση. Αυτός είναι ο στόχος μας από την πρώτη στιγμή. Να φτάσουμε ψηλά. Πάντως είναι βλακεία να λέει κάποιος ότι διαλέξαμε αντίπαλο. Δεν μπορείς να διαλέξεις αντίπαλο, γιατί η Γαλλία και η Νέα Ζηλανδία παίζουν μετά από εμάς και όλα μπορούν να συμβούν…»

Όσο για τον τραυματισμό του Αντώνη Φώτση (διάστρεμμα), σημείωσε: «Δεν ξέρουμε αν θα παίξει στο επόμενο ματς ο Φώτσης. Το πόδι του έχει πρηστεί και δεν μπορούσε να παίξει σήμερα».


Πηγή : Gazzetta.gr