Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

ΡΟΖΕΝΜΠΟΡΓΚ - ΑΡΗΣ 22:05 NOVASPORTS 1 Europa League

Για την κατάκτηση των τριών βαθμών που θα τον κάνoυν φαβορί ακόμα και για την πρώτη θέση, θα παίξει αύριο ο Άρης κόντρα στη Ρόζενμποργκ στη Νορβηγία. Αυτό επισήμανε ο τεχνικός των «κιτρίνων» Έκτορ Ραούλ Κούπερ.

Ο Αργεντινός προπονητής επισήμανε πως όλες οι ομάδες στις οποίες ήταν τεχνικός πήγαιναν για τη νίκη και αυτό θα κάνει και ο Άρης απέναντι στους Νορβηγούς. Αναλυτικά τόνισε: «Η Ρόζενμποργκ είναι πολύ καλή ομάδα. Μετά τη νίκη μας επί της Ατλέτικο όλοι περιμένουμε πολλά από μας, αλλά δεν θα αγχωθούμε. Στόχος μας είναι η νίκη, αλλά και η ισοπαλία δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για μας. Πάντα οι ομάδες μου παίζουν για τη νίκη κι όχι για δύο αποτελέσματα. Έχουμε καλή ομάδα και θα προσπαθήσουμε για την επιτυχία».

Όσο για τις προσδοκίες που δημιουργεί στην ομάδα του ο θρίαμβος επί της Ατλέτικο Μαδρίτης πριν από δύο εβδομάδες:
«Η εμφάνισή μας απέναντι στην Ατλέτικο Μαδρίτης ήταν καλή, αλλά αν με ρωτήσετε, θέλω να δω την ομάδα μου ακόμη καλύτερη. Πάντα θα είναι αυτή η προσδοκία μου. Στόχος είναι να έχεις πάντα μεγαλύτερες απαιτήσεις από τον εαυτό σου κι έτσι αντιμετωπίζουμε το ματς με τη Ρόζενμποργκ».

Για το αν φοβάται τις καιρικές συνθήκες:
«Στο ποδόσφαιρο οι καιρικές συνθήκες παίζουν το ρόλο τους. Ο καιρός τώρα είναι καλός και μαθαίνουμε ότι θα είναι περίπου έτσι και το βράδυ της Πέμπτης, ίσως με λίγο χαμηλότερη θερμοκρασία. Οι παίκτες μου πρέπει να είναι έτοιμοι να αντεπεξέλθουν κάτω από όλες τις συνθήκες».

Για την σύνθεση και το αν υπάρχουν αλλαγές επειδή ακολουθεί το ντέρμπι με ΠΑΟΚ: «Κάθε παιχνίδι να το βλέπουμε βήμα-βήμα και να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές μέσα στο γήπεδο. Τώρα έχουμε την Ευρώπη, μετά τον ΠΑΟΚ, αλλά το ότι έχω πολλές επιλογές κάνει πιο εύκολη τη δουλειά μου».


Πηγή : Gazzetta.gr